No i w końcu nadszedł ten długo oczekiwany przez wszystkie dzieci czas… WAKACJE !

My rozpoczęliśmy je bardzo aktywnie, bo od dwudniowej wycieczki do stolicy Dolnego Śląska – Wrocławia. We wtorkowy poranek wyruszyliśmy w długą trasę, aby już w południe móc spotkać się z wrocławskim przewodnikiem miejskim, który we wnętrzu Katedry Greckokatolickiej przybliżył nam bardzo ciekawą historię Wrocławia.

Wrocławski Rynek, ze starymi, kolorowymi kamieniczkami oraz widok na Ostrów Tumski zachwycił każdego. Wszyscy z wypiekami na twarzy szukaliśmy również rozmieszczonych w różnych zakątkach miasta krasnali, które są niewątpliwie niesamowitą atrakcją Wrocławia i wiążą się z ciekawą historią ( warto poczytać 🙂 https://visitwroclaw.eu/skad-sie-wziely-krasnale)
Kolejną atrakcją był na pewno rejs statkiem po Odrze oraz zwiedzanie Hydropolis – centrum wiedzy o wodzie.  Po całym dniu wrażeń wróciliśmy do hotelu aby odpocząć i nabrać sił na kolejny równie aktywny dzień. Następnego dnia zjedliśmy pyszne śniadanie i rozpoczęliśmy dalsze zwiedzanie. Kilkunastominutowa podróż tramwajem, 50 sekund windą i znaleźliśmy się na 49 pietrze Sky Tower – najwyżej położonym punkcie widokowym w Polsce. Widok po prostu zapierał dech w piersiach. Nie mogliśmy opuścić Wrocławia bez wizyty w najstarszym w Polsce ogrodzie zoologicznym, gdzie oprócz różnorodnych gatunków zwierząt mogliśmy podziwiać również Afrykarium oraz Oceanarium. Ostatnim punktem wycieczki była wizyta w Parku Szczytnickim gdzie oglądaliśmy niesamowity pokaz fontanny multimedialnej oraz mogliśmy przez chwilę zrelaksować się w Ogrodzie Japońskim, który we Wrocławiu stanowi namiastkę prawdziwej japońskiej kultury, a my mogliśmy ją poczuć i obcować z nią spędzając tam czas. Do domów wróciliśmy późną nocą, troszkę zmęczeni ale na pewno bogatsi o wiele nowych wrażeń.